PcComponentes
Mijn account
producto
  • T612100 Foto-Zwart Inkt 220 ml Origineel Epson
    Afbeeldingen laden ...
    P/N: C13T612100Artikelcode: 11089868
    EpsonInkt Epson

T612100 Foto-Zwart Inkt 220 ml Origineel Epson

Schrijf als eerste een review
    143,99€
    P/N: C13T612100Artikelcode: 11089868
    EpsonInkt Epson
    Belangrijkste punten
    • Originele Epson-inktcartridge
    • Foto-Zwart voor hoogwaardige afdrukken
    • Volume van 220 ml voor langdurig gebruik
    • Compatibel met Stylus Pro 7400/7450/9400/9450
    • Kleurstofgebaseerde inkt voor diepe zwarttinten
    • Epson-kwaliteit en betrouwbaarheid gegarandeerd
    143,99€

Productbeschikbaarheid Geen exacte voorraaddatum

Informeer mij zodra het beschikbaar is
    Ik wil me inschrijven voor de nieuwsbrief en de beste aanbiedingen en nieuwtjes ontvangen! 🔥
    Ik heb de Algemene voorwaarden en het Privacybeleid van PcComponentes gelezen en ga ermee akkoord.
    Vergelijkbare artikelen
    143,99€
    Kenmerken
    Reviews0
    Vragen en antwoorden0
    Over het product

Behaal professionele afdrukken met de originele Epson T612100 Foto-Zwart Inkt, ontworpen voor maximale kwaliteit en betrouwbaarheid.

Eigenschappen T612100 Foto-Zwart Inkt

Kleurstofgebaseerde inkt voor foto's. Deze speciale Foto-Zwart inkt levert diepe zwarttinten en opvallende contrasten, ideaal voor hoogwaardige afdrukken en archivering.

Uitgebreide compatibiliteit. Perfect geschikt voor Epson Stylus Pro 7400, 7450, 9400 en 9450 printers, zorgt voor naadloze integratie en consistente prestaties.

Groot volume van 220 ml. Geniet van een hoge capaciteit om de vervangingsfrequentie te verminderen en de productiviteit in uw creatieve projecten te handhaven.

Originele Epson-kwaliteit. Gebruik een gecertificeerde cartridge om compatibiliteitsproblemen te voorkomen en de levensduur van uw printer te behouden.

Efficiëntie en precisie. Kleurstofgebaseerde inkt zorgt voor snelle droging en lichtbestendigheid, perfect voor exposities en fotoalbums.

Bestel nu om de continuïteit van uw professionele afdrukken te garanderen.

Specificaties T612100 Foto-Zwart Inkt

SpecificatieDetail
    InkttypeKleurstofgebaseerd
    AfdrukkleurFoto-Zwart
    Zwartinvolume220 ml
    Aantal per verpakking1
    Compatibel merkEpson
    Compatibele modellenStylus Pro 7400/7450/9400/9450
    TypeOrigineel
    OEM-codeC13T612100
    Land van herkomstChina
    Gewicht verpakking0,404 kg

FAQs - T612100 Foto-Zwart Inkt

Waarvoor is deze cartridge? Hij is ontworpen voor hoogwaardige foto-afdrukken op compatibele Epson-printers, met diepe zwarttinten en langdurige resultaten.

Hoe te gebruiken? Plaats hem eenvoudig in het cartridge-compartiment van uw Epson Stylus Pro-printer. Volg de printerinstructies voor een correcte installatie.

Wat zijn de voordelen? Hij biedt gegarandeerde compatibiliteit, een hoog volume voor langdurig gebruik en professionele afdrukkwaliteit dankzij originele Epson-inkt.

Is hij compatibel met andere modellen? Hij is specifiek ontworpen voor Epson Stylus Pro 7400, 7450, 9400 en 9450 modellen. Controleer de compatibiliteit met uw model voor aankoop.

Productveiligheid

Reviews

Review schrijven

Kost maar een minuut en helpt anderen kiezen.

Gebruikersreviews

Er zijn nog geen reviews. Wees de eerste!
    Geverifieerde review
    Ons label "geverifieerde review" garandeert dat deze review afkomstig is van dezelfde gebruiker die het product op onze website heeft gekocht. We verifiëren de echtheid van aankopen en de bijbehorende reviews, zodat reviews met dit label nauwkeurig en betrouwbaar zijn.

Vragen en antwoorden

Er zijn momenteel geen vragen. Wees de eerste!